Sunday, November 22, 2009

dulu kini dan selamnyer

tggu mmber aku antor thesis aku godek blog ni dlu..gdung gdeng gdung gdeng..ish tetibe aku tercopy perkataan godek..penangan dr mek nor dak clas aku2..(jgn saman aku sbb copy ayt ko)..minah ni sker gn ayt2 klasik seyhh,,mst slalu lyn klasik fm ni..he3..sori..even aku dok kelate xpena dgr lg prkataan2 purba2..plik tol..heee..jnji 1030..skang da kol 1100..aiseyh men pe da jd nie..melayu2..mmg cm g2..dulu,kini dan selamayer..xpena nk brubah..ish aku pon mlayu gak per.emmmm...

then aku antar thesis aku lu ler..xlarat nk 2gu da..bertongkat ler aku 2gu korang..supervisor ckp dia ada smp kol 11 jer..aku trus cll mamat 2 org lg2 peja n sharen..dgn niat yg suci murni nk soh diaorang dtg hntr thesis2 b4 kol 1100..takot xsmpt..byk kali cll xangkt2 pon..copem msh d goda selimut busok lg nie..lantak korang ler..da lwt cem gni pon msh lg bley lyn mmpi jmpe maya karen ka.heee.p kekdg ak pn sm gak..2x5..melayu2..mmg sentiasa layu..emmm...

dok bekire2 nk blik raye aji nie jd ke xjd..nk cr keje dlu or blik lpak kg dlu..brg2 nk angkut or biar je dlu..resume xsiap2 lg..bila nk siapkn nie..emm...1 jwpn jer..TUNGGU DULU..itulah melayu..bla nk berubah nie???? aku pon xtau...mcm cici..

No comments:

Post a Comment