Sunday, November 22, 2009

pempuan dan memasak

td aku p fac..da sunyi..lengang..da xda traffic jam kt mn2..petanda cuti sem da bemuler..bkak lptop online jap..tetibe a##a dtg nk cuci lab katanyer..borak2 jap..bakal pngantin ni..blan 12 kawen..tetibe jer dia kata risau nk p uma mertua dia..aku xpandai masak laa,katanye..

aku buat2 tkezut..dlm atie..da bley budget da sbenarnye pempuan skang yg blajo tggi2..bgga dpt dgree.. tp kejer dapor haram jadah xreti..cuci pinggang pon ntah bley buat ke x.. errrghhh

dgn slambe aku ckp yg ko galok nk nikoh2 pesal.msk pon xreti lg..sari dua bley ler mkn tapau..lm2 dgn ko skali kn tapau..xpon periok blange smer mlekat kt muka..pas2 dia ckp xpe laki aku sker mkn mc d..em layan ler lm2 laki ko pon jd cam badut mc d tu..ha3

pas2 dia ckp ler tgh gigih blajor msk ler skang..msk tlor pon xbrape nk mnjadi lg ni..memalukan tol..aku yg teruna(cewahhh) ni mmg ler fail bab msk2 nie..tp ok ler sbb akukan lelaki..oraitttt....

kpd pempuan2 d luar sn2 dh bersediakah anda untuk i2??? mksd aku masak ler...ha3
jgn da terhantok..bengkak..br nk cr obat..

pepuan blajro tggi2 ke dapor gak akhirnyer..ingt2..tp mksud d UP cket..bkn xbley blajo tggi2..keje bgs2..bley jer..p jgn lupe ler basic msk2 kn tau gak(gaya bg nasihat)..air tangan isteri2 ubat pengasih yg paling ummmppphhhh..camne ak tau niee?????..ha3

No comments:

Post a Comment