Sunday, November 22, 2009

sejarah purba

pesal ler da abes blajo ni aku tingat balik kt mmber2 sek dulu..dimana mereka skang yer?? Xramai yg aku contact..yela dolu2 mn ada npone..aku msk U br dpt npone..ish3…so susa nk jejaki diorang ni..jauh bebeza ngan zmn skang nie..msk skola da bg npone.mewah tol..Sbb2 rmai jer yg jd kutu..emmm..pas2 stiap taun bkn stakat kn spare dwit bli bj skola or peralatan skola jer,,tp kn smpn budget tok upgrade npone ank..cm cibai jer…tiap2 mgu kn to4 lg..ish3..bez tol jd dak skola zmn moden nie..smer kasi dpn mata..kalo besau still jd org xpe..p rmai jd setan ..msk serenti..mkn pree..ish3..

bebalik pd kenkawan aku dolu kala rmai gak yg Berjaya smp msk U..btol ka msk U da kire berjaye..ummm xjgak..p kire xsia2 ler mak bapak antor skola..bgga lor bg dak kg yg xknl ape2 time2..tmn permainan,computer n so on larr..main buah getah2 paymes gak dolu..ha3. p skunk siap bley ber blog lg..cm xcaye plak..adoya..

antara mmber skelas ak yg brjaya d jejaki..

skola rndah…….(hbt gak sek kito even kg kite nun jauh dr pemodenan)..time ujan kn pakai kst tepi j/raya coz tnh kg yg berselut..tgl slipa kt c2..blik kang amek..cm dak2 org asli lak..ha3

zairi-CANADA-kimia,(plg jauh ni dr dak2 kg)
ewan-USM-kimia,
jack-UniKL-keja kapal skang
nudin-UM-ushawan skang da kawen
yana-UMS-keje kt bkt jalil
neng-UiTM-banking
Azyan Politek-bakal ibu

Aku??? Freshy..penganggur lg..ha3
Syabas kenkawan..buktikan kita org2 kg jugak mmpu berjaye lbey dr orang lain..p da Berjaya daki gunung..jgn lp kt sm2 susa kt bwh2 dlu yerk..pas ni jgn liat nk berbkti pd org kg…dgn 1 sbb……….KITA ORANG KAMPUNG….yg Berjaya….AMIN….

No comments:

Post a Comment